Δωρέαν μεταφορικά σε παραγγελίες άνω των 39€ (έως 2Kg)

Πολιτική επιστροφών


ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν, έχετε την δυνατότητα να το κάνετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε, λαμβάνοντας υπόψη σας τις παρακάτω προϋποθέσεις.


• Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση που το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση και δεν έχει αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.

• Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε είδη προσωπικής φροντίδας (όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αποσμητικά, ξυριστικές μηχανές, βούρτσες, κ.α.) , σε προϊόντα ομορφιάς (όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά βερνίκια νυχιών, μολύβια, mascara, eyeliner, lip gloss κ.α.) και προϊόντα που έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα.

Επιστρέφοντας ένα προϊόν έχετε δύο επιλογές:

1. Αντικατάσταση Προϊόντος
Σε περίπτωση αντικατάστασης ενός μη ελαττωματικού προϊόντος θα επιβαρυνθείτε με τις παρακάτω χρεώσεις:
• Έξοδα επιστροφής: 2,50€
• Έξοδα αποστολής του νέου δέματος: 2,50€

2. Επιστροφή Χρημάτων
Σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε με έξοδα επιστροφής 2,50€, τα οποία θα αφαιρεθούν από την αξία του προϊόντος ή των προϊόντων που επιστρέψατε.


Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει ως εξής:
1. Στη χρεωστική / πιστωτική σας κάρτα, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει μέσω αυτής.
2. Στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει με αντικαταβολή.

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί σε διάστημα εντός 30 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων από την εταιρεία μας.

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος, πχ. το προϊόν έχει αλλοιωθεί ή έχει σπάσει μέσα στη συσκευασία κατά τη διάρκεια της αποστολής, γίνεται αντικατάσταση μόνο και εφόσον ενημερωθούμε την ημέρα της παραλαβής του. Πέραν αυτού του χρονικού διαστήματος η αντικατάσταση δεν είναι δυνατή.

Σε αυτή την περίπτωση αντικαθίσταται το ελαττωματικό προϊόν με νέο και δεν επιβαρύνεστε με καμία επιπλέον χρέωση.

Σε περίπτωση δικού μας λάθους, σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και τα έξοδα αποστολής. Σε αυτή την περίπτωση δεν επιβαρύνεστε με καμία επιπλέον χρέωση.


ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

• Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το kamaroo.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή αυτών ή επιστροφή χρημάτων.
• Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητη η προσκόμιση της απόδειξης και του εντύπου επιστροφής.
• Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε μπορούν να αποσταλούν σε εμάς μόνο μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών (Γενική Ταχυδρομική).


ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

• Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος, πχ. το προϊόν έχει αλλοιωθεί ή έχει σπάσει μέσα στη συσκευασία κατά τη διάρκεια της αποστολής, τότε αντικαθιστούμε το ελαττωματικό προϊόν με νέο.

• Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αντικαταστήσετε ένα προϊόν με άλλον κωδικό προϊόντος, συμπληρώνετε την επιλογής σας στο έντυπο επιστροφής. Το νέο προϊόν θα τιμολογηθεί με τις τιμές και τις εκπτώσεις που ισχύουν την ημέρα της αποστολής της επιστροφής.


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Βήμα 1. Συμπληρώστε την αίτηση επιστροφής που θα βρείτε εδώ (link)
Βήμα 2. Συσκευάστε το προϊόν στη συσκευασία με την οποία σας είχε σταλεί, προς αποφυγή φθοράς κατά τη μεταφορά του. Τοποθετήστε στην ίδια συσκευασία το έντυπο επιστροφής και φωτοτυπία της απόδειξης αγοράς. 
Βήμα 3. Στείλτε το πακέτο με την Γενική Ταχυδρομική, καλώντας το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα (βρείτε το εδώ), αναφέροντας ότι η χρέωση θα γίνει στην εταιρεία KAMAROO ΕΠΕ.

Διεύθυνση αποστολής: KAMAROO ΕΠΕ, 6ο ΧΛΜ Λάρισας – Κοζάνης, Λάρισα, ΤΚ 41500 (τηλέφωνο: 2410831555)

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
• Οι επιστροφές αποστέλλονται αποκλειστικά και μόνο στην διεύθυνση που αναγράφεται στο Βήμα 3.
• Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής που αναλύονται παραπάνω, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα επιβαρύνουν τον ίδιο.

Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις;
Επικοινωνήστε μαζί μας πατώντας εδώ.

TOP