Δωρέαν μεταφορικά σε παραγγελίες άνω των 39€ (έως 2Kg)

Συχνές Ερωτήσεις

  1. Πως θα βρω ένα προϊόν που με ενδιαφέρει;

Πλοήγηση: Μπορείτε να προηγηθείτε στο κεντρικό menu του kamaroo.gr, επιλέγοντας την κεντρική κατηγορία προϊόντων που σας ενδιαφέρουν. Στη συνέχεια μπορείτε να προηγηθείτε στις υποκατηγορίες μέχρι να φτάσετε σε μία λίστα προϊόντων. Τέλος, για περισσότερες πληροφορίες, κάνετε κλικ πάνω στο συγκεκριμένο προϊόν που σε ενδιαφέρει.

By Brand: Επιλέγεις την κεντρική κατηγορία BRANDS (πάνω δεξιά στο menu), και από εκεί κάνοντας κλικ στο brand το οποίο σας ενδιαφέρει, εμφανίζεται η λίστα με τα προϊόντα της αντίστοιχης εταιρείας όπου και μπορείς να επιλέξεις το προϊόν που θέλεις.

Μέσω αναζήτησης: Εισάγετε έναν όρο στην μπάρα αναζήτησης που βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας. Έχετε τη δυνατότητα να αναζητήσετε οποιονδήποτε όρο (brand, όνομα προϊόντος, κωδικό προϊόντος κ.ο.κ.). Στην συνέχεια μπορείτε να επιλέξετε το προϊόν που επιθυμείτε μέσα από τα αποτελέσματα αναζήτησης.


  1. Πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό στο kamaroo.gr;

      • Επιλέγετε το πεδίο Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ που βρίσκεται πάνω δεξιά στη σελίδα του kamaroo.gr.

      • Κάνετε κλικ στο κουμπί ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ.

      • Συμπληρώνετε τα  Προσωπικά σας Στοιχεία και Στοιχεία Εισόδου (password)

      • Αφού συμπληρώσετε τα στοιχεία σας, κάνετε κλικ στο link ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
        Ο λογαριασμός σας είναι έτοιμος!



    ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
    Τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.
    Ο κωδικός πρόσβασης, τον οποίο επιλέγετε εσείς, θα πρέπει να αποτελείται από τουλάχιστον επτά (7) χαρακτήρες, αριθμούς ή γράμματα.


    1. Έχω ξεχάσει τον κωδικό του λογαριασμού μου. Τι να κάνω;

    Σε περίπτωση που έχετε χάσει τον κωδικό πρόσβασης στο λογαριασμός σας, επιλέγετε το πεδίο “ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΩΔΙΚΟΥ”. Στη συνέχεια επιλέγετε την ηλεκτρονική διεύθυνση με την οποία κάνατε την εγγραφή στο kamaroo.gr, και κάνετε κλικ στο κουμπί συνέχεια για να σας αποσταλεί με e-mail ο κωδικός.

    Αν λάβετε e-mail Υπενθύμισης Προσωπικού Κωδικού χωρίς να το έχετε ζητήσει, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο 2410 831555, από Δευτέρα έως και Σάββατο 07:30 π.μ. - 3:30 μ.μ.


    1. Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία που έχω δηλώσει στον προσωπικό μου λογαριασμό;

    Μπορείτε όποτε το επιθυμείτε να τροποποιείτε τα στοιχεία που έχετε δηλώσει στον λογαριασμό σας.
    Απλά κάνετε είσοδο στο kamaroo.gr με το email & τον κωδικό πρόσβασης που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας και μεταβαίνετε στη σελίδα του λογαριασμού σας. Από εκεί μπορείτε να δείτε και να τροποποιήσετε όλα σας τα στοιχεία (προσωπικά στοιχεία, στοιχεία πρόσβασης, διευθύνσεις κ.ο.κ.)


    1. Πώς μπορώ να αποθηκεύσω προϊόντα στο προφίλ μου;

    Μπορείτε να αποθηκεύσετε τα αγαπημένα σας προϊόντα, ώστε να τα βρίσκετε εύκολα & γρήγορα.  Προσθέτοντας τα απλά στα αγαπημένα.
    Για να προσθέσετε ένα προϊόν στα αγαπημένα κάντε κλικ στο εικονίδιο  


    1. Μπορώ να καταχωρήσω κάποια παραγγελία χωρίς να έχω δημιουργήσει λογαριασμό;

    Για να καταχωρήσετε την παραγγελία σας μπορείτε είτε να δημιουργήσετε λογαριασμό στο kamaroo.gr είτε να συνεχίσετε ως "Επισκέπτης".

    Αν δημιουργήσετε λογαριασμό, θα έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε το Προσωπικό σας Προφίλ & να δηλώσετε τις προτιμήσεις σας και να αποθηκεύετε προϊόντα στο προφίλ σας. Θα είστε σε θέση να λαμβάνετε νέα, προσφορές και ενημερώσεις για προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες & τις επιθυμίες σας. Επίσης, θα έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας & θα μπορείτε να παρακολουθείτε ανά πάσα στιγμή την εξέλιξή τους.
    Αν ολοκληρώνετε τις παραγγελίες σας ως "Επισκέπτης", τότε δεν θα έχετε πρόσβαση στις παραπάνω υπηρεσίες του kamaroo.gr.


    1. Πώς μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου στο kamaroo.gr;

    • Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και επιλέξτε το link ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ που βρίσκεται στη σελίδα του κάθε προϊόντος.
    • Όταν προσθέσετε όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι σας, μπορείτε να μεταβείτε σε αυτό μέσω του link ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ που βρίσκεται πάνω δεξιά στο kamaroo.gr.
    • Έχετε τη δυνατότητα να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας a. χρησιμοποιώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό ή b. συνεχίζοντας ως "Επισκέπτης".
    • Συμπληρώνετε όλα τα απαραίτητα πεδία και επιλέγετε το link ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ. Τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.
    • Αν έχετε επιλέξει πληρωμή μέσω Πιστωτικής ή Χρεωστικής Κάρτας, θα μεταφερθείτε αυτόματα στο ασφαλές περιβάλλον της Τράπεζα Eurobank Ergasias για να ολοκληρώστε την πληρωμή της παραγγελίας σας.
    • Αμέσως μόλις ολοκληρώσετε την αγορά, θα λάβετε αυτόματα ένα email από εμάς με τον κωδικό και την ανάλυση της παραγγελίας σας.


    1. Ποιες είναι οι επιλογές παραλαβής;

    Οι αποστολές των παραγγελιών πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω courier. Η ιδιωτική εταιρεία ταχυμεταφορών με την οποία συνεργαζόμαστε είναι η Γενική Ταχυδρομική.

    Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας συμπληρώνετε τα στοιχεία σας και τη διεύθυνση παραλαβής των προϊόντων. Μόλις ολοκληρώσετε την καταχώρηση, σας αποστέλλεται αυτόματα ένα email με την ανάλυση της παραγγελίας σας.

    Από εκεί και έπειτα η Γενική Ταχυδρομική θα φροντίσει να παραλάβετε την παραγγελία σας το ταχύτερο δυνατό. Μπορείτε να αναζητήσετε περισσότερες πληροφορίες για τους τρόπους αποστολής πατώντας εδώ.

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

    Σας υπενθυμίζουμε πως τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 39,00 €, ενώ το κόστος για παραγγελίες μικρότερης αξίας είναι 2,50 € ανά παραγγελία. Πατήστε εδώ για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους αποστολής.


    1. Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;

    • Δωρεάν έξοδα αποστολής για παραγγελίες αξίας 39€ και άνω.
    • Έξοδα αποστολής 2,50€ ανά παραγγελία για τα πρώτα 2 κιλά, για παραγγελίες αξίας κάτω των 39€.

    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους αποστολής πατήστε εδώ.


    1. Τι επιλογές πληρωμής έχω;


      Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας από το KaΜaroo.gr με τους ακόλουθους τρόπους:

      a. Πληρωμή με Αντικαταβολή
      b. Πληρωμή με Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα

      Δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής  εδώ


    1. Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την εξέλιξη της παραγγελίας μου

      Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να δείτε που και σε ποια φάση αποστολής βρίσκεται η παραγγελία σας. Κάθε παραγγελία έχει το δικό της μοναδικό κωδικό αναζήτησης, που αποστέλλεται στο e-mail σας μόλις παραλειφθεί από την εταιρεία courier.


    1. Σε πόσες μέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;

      Η  παραγγελία παραδίδεται σε οποιαδήποτε διεύθυνση μας υποδείξετε, κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Πραγματοποιείται σε 1 με 2 εργάσιμες ημέρες, εκτός ορισμένων εξαιρέσεων. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

      Οι παραδόσεις από την εταιρεία courier γίνονται εργάσιμες ημέρες μεταξύ 09:00 π.μ.- 18:00 μ.μ.

      Αξίζει να σημειωθεί πως οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας, αρχίζουν να υλοποιούνται την πρώτη εργάσιμη μέρα μετά την τελευταία ημέρα της αργίας. Ο προβλεπόμενος χρόνος παράδοσης ξεκινά να μετρά από τότε.εδώ.


    1. Θα ήθελα να ακυρώσω την παραγγελία μου. Τι πρέπει να κάνω;

    2. Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, για οποιονδήποτε λόγο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2410 831555 από Δευτέρα έως και Σάββατο από τις 07:30 π.μ. – 12:00 π.μ. Ακυρώσεις παραγγελιών γίνονται δεκτές έως τις 12:00 π.μ.


    3. Μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου;

      Μπορείτε να επιστρέψτε ένα ή περισσότερα προϊόντα από την παραγγελία σας, καθώς και όλη την παραγγελία. Πριν ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής σας συμβουλεύουμε να διαβάσετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική επιστροφών εδώ.

      Σε κάθε περίπτωση, αν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Δείτε τους τρόπους επικοινωνίας εδώ.

    TOP